خشم سعودی ها از علاقه جوانان عرب به قهرمانان ایرانی
سیاست. فرهنگی. اقتصادی .اجتماعی. نظامی. بهداشتی. علمی . بازی.

آمار مطالب

کل مطالب : 46
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 71
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 175
بازدید سال : 347
بازدید کلی : 9276

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عمارنسل3 و آدرس ammar3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات

<-Text2->
نویسنده : عمار نسل3
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393
نظرات

بازتاب وسیع قطعه موسیقی جنبش "حرکت النجبای عراق" که یکی از گروه های مردمی جبهه مقاومت اسلامی در برابر تروریست های تکفیری است، باعث خشم شدید وهابی ها شده و صفحه سعودی الشرق الاوسط نیز به آن واکنش نشان داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جنبش "حرکة نجباء العراق" یکی از گروه های مردمی مقاومت اسلامی در برابر تروریست های بعثی - تکفیری داعش، قطعه موسیقی حماسی زیبایی درباره حاج قاسم سلیمانی ساخته که بازتاب وسیع آن و استقبال چشمگیر جوانان کشورهای عربی از آن، خشم وهابی ها و سایر حامیان تکفیری ها را برانگیخته است.

صفحه سعودی الشرق الاوسط با اشاره به بخشی هایی از این کلیپ که در آن، سردار سلیمانی به عنوان فرمانده پیروز شیعه معرفی شده، نوشته است که عشق و علاقه جوانان کشورهای عربی به این ژنرال ایرانی، بسیار بیشتر از ایرانی هاست و حتی سربازان و رزمندگان سنی عراق نیز او را قهرمان و فرمانده خود می دانند.

نبش "حرکة نجباء العراق" یاس و ناامیدی را به حامیان غربی تروریست ها نیز مسلط کرده است. به ویژه در امریکا، مدت هاست که شبیه شدن رزمندگان عراقی به حزب الله لبنان باعث وحشت شده و برخی سناتورهای امریکایی حتی ارتش عراق را نیز برای منافع خود خطرناک می دانند. آنها معتقدند که ارتش جدید عراق تفاوت بنیادین با ارتش زمان صدام دارد و به هیچ وجه نباید تقویت شود. به همین علت است که شرکت های امریکایی از تحویل دادن هواپیماها و تسلیحاتی که پولش را نیز بر اساس قرارداد گرفته اند، خودداری می کنند و حتی برای مقابله با داعش نیز، فقط به کردها سلاح های انفرادی می دهند. چراکه می گویند، پایه های این ارتش را شاگردان امثال ژنرال سلیمانی بنیان نهاده اند.

ر کلیپ عراقی ها برای حاج قاسم، به جمله مقام معظم رهبری که سردار سلیمانی را شهید زنده خطاب کردند هم اشاره می شود. تصاویر از سایت های اینترنتی جمع آوری شده که اغلب آن مربوط به بی تابی و گریه حاج قاسم در سوگ سردار شهید احمد کاظمی، یکی از فاتحان خرمشهر است. استقبال جوانان کشورهای عربی از این کلیپ نشان داد که تمام تبلیغات رسانه ای اخیر دشمنان جبهه مقاومت برای نشان دادن چهره ای مرموز، ترسناک و منفی از سردار سپاه اسلام بی نتیجه بوده و فقط به محبوبیت ایشان افزوده است.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود